December 27, 2006

انا زهقت





بصو مش انا لسة عملة البلوج ده امبارح بس بجد زهقت
مش بعرف ادخل لفة سودة عشان اعرف ادخل
الله ياخد الفلسفة الزيادة
ملها الباسوردات العادية يعني كان لازم اعمل باسورد حروف كبيرو صغيرة وارقام كمان
على رأي واحد اعرفه هوحيعترف بنفسه ويقول انا:
ماكنش بلوج البيت الابيض عشان كل الباسورد ده
على العموم انا قعدت اعصر في الجمجمة مابتجيش الباسورد
وكل مااحب ادخل اعمل لفة طويلة عريضة وادخل
بس بدخل :)
بس ياترى المشكلة فين ؟؟!
اني عملت باسورد كبير ووالله فاكره ومش راضي يخش؟

ولا كان المفروض اعمله عادي من غير فلسفة ؟؟
على فكرة المشكلة دي مش بس في البلوج ساعات في اميلات عندي مش يفتحها بسبب نفس المشكلة ؟ وفي منتديات؟؟

شورو عليا يا جدعان؟؟ ساعدو مدوناتية لسة في بداية حياتها المدونتية :(


ده انا بفكر اعمل واحد جديد بسبب كدة:((


6 comments:

Mariam Galal said...

شوفى يا امى .. انتى شكلك كدة فقر او اذ ربما تكونى نحس ... ربما بمصطلح ارقى شوية . حظك مش قد كدة

بس الحمد لله والف بركة .. انا لو مكنتش فتحت يا امى كنت رفعتلك سايت على حسابى وريحت نفسى .. هيبقى افضل والله ..

TAMTAM said...

قلتلكم اسميه (فقرية وربنا )قعدتو تتريقو

على العموم ياستي متشكرين
بس ماقلتيش العيب فين؟
الباسورد اللي معقد ولا اعمله عادي

Anonymous said...

انتى مش ناويه تعقلى بقى؟
حتى الباسوورد بتاع المدونه بتاعتك مش عايزه تسيبيه فى حاله؟
عامله مشاكل حتى مع الباس وورد؟

اما بقى بالنسبه لموضوع المشكله فى مين انتى اكيد عارفه يا طمطم من غير اسئله
وبلاش احراج بقى

TAMTAM said...

انتي تعرفي عني اني بسيب حد في حاله ؟؟
وكمان اعقلي .....شوفي الكارثة!!

وبعدين تقصدي ايه بالاحراج ؟؟ يعني انا المشكلة ماشي ياريري

تدردلك :)

eZz said...

ايه ده ايه ده مين اللي قالك هو بلوج البيت الأبيض ها ؟ مين اللي قالك كده ها ؟ مين اللي قالك كده ها ؟ مين اللي قالك كده ها ؟ مين اللي قالك كده ها ؟ مين اللي قالك كده ها ؟ مين اللي قالك كده ها ؟ ها قولي مين اللي قالك بلوج البيت الأبيض ده ولا ايه ؟ ها


حاسس اني اعرفه !!

TAMTAM said...

هو انت كبيرت الجملة ولا قعدت تكتبها ؟؟!!

على العموم انت تعرفه يا مستر ازز وهو خلاص فضح نفسه :D