December 26, 2006

سمي وخش برجلك اليمين...:)

بأسم الله حبتدي النهاردة اول يوم ليا في عالم المدونات وبأمانة تذكر انا ولا اعرفه ولا جربته قبل كدة بس عجبني فكرته اوي ، عالم حكتب فيه اللي يمليه عليا ضميري وبس ، من غير حد يقولي اكتبي وحد يقولي ماتكتبيش .....:)


المهم يا اخواتي احب في الاول كدة ارحب بيكم وافرشلكم الارض ورد انكم شرفتوني في بيتي اللي حرغي فيه براحتي (اصلي عندي هواية اسمها الرغي بعيد عنكم ) المهم احنا حنتكلم في كل حاجة مواقف حصلتلي اوك ، حصلتلكم ماعنديش مانع برده تكتبوها ، نتكلم في الفن مش مشكلة نفن سوا ولا يهمكم بس ابعدونا عن الرقص :) ، عن الرياضة والله مافيش مانع ، واهم حاجة عندي طبعا السياسة :)) ده انا حهريكم سياسة للركب بس اصتبروا عليا لما افوق .....


ويلا بقى عايزة امشي اروح اكتبلكم حكايتين لذاذ كدة نبتدي بيهم قعدتنا النهاردة


سلاموز يا بشر

13 comments:

Anonymous said...

ايه ده ايه الحلاوة دى حتى طمطم دخلت عالم المدونات الدنيا اتقدمت ياجدعاااااااااان ههههههههه

بس سيبك عارفه احلى حاجة فى الموضوع ده ايه ان انا وانتى لقينا مكان دائم نرغى فيه

وانا هقتحم مدونتك ياطمطم وابقا شريكة فيها واحكى انا كمان امال اسيبك تحكى لوحدك ده يبقا حتى مفيش حقوق صداقه لما اسيبك تكلمى نفسك

Mariam Galal said...

قشطة عليكى يا طمطم

يلا ورينا الهرتلة اللى على حق يا ماما

عايزين احلى شغل بقة ... والف مبروك يا جميل


خالتك مريم اللى ممكن متبقاش محبطة قريب

TAMTAM said...

honda
------
انتي عارفة الرغي اللي حرغيه يا ماما
ده انا حتعبك رغي يا حبيبتي

crazyrama
---------
انتم السابقون ونحن الاحقون يا مريم
وعقبال مااشوفك من غير احباط يارب

eZz said...

banaaaaaty el a3ezaaaaa2 !!

baba eZz bisaba7 w ymasy, w bi2ol bon siore 3ala el banaent el lotaf w bikhos bel zekr,, TAMTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

mabrouk :S kanet Blog gamaly !! tala3te 3ene ana w rama ya shekha.

ya gama3a ana eli samet el Blog de bel 2esm dah !! la da3y lel hetaf la da3y lel hetaf ... shokran shokran

w al salamo 3alekom w ra7matolahy w barakato.

TAMTAM said...

baba eZz 3ndna yadi elnor yadi elnor

mersy ya eZz 3ala el_tasi7
mesh 3arfa walahy 2shkorak 2zay :)

bs yabny ana mesh sam3a htaf wla 7aga :p

w3laikom elslamo 3alekom w ra7matolahy w brakato

Anonymous said...

الفففففففففففففففففففففففففففففف
مبروك يا قمر
يلا بقى عايزين شغل ورغى رغى رغى
اقلبى دماغنا براحتك
صدعينا براحتك برده
بس المهم ترغى

TAMTAM said...

الله يبارك فيكي
ومن عنيا يا ريري
دي مهمتي حاليا اني اصدع دماغ البشر

:)

Mariam Galal said...

بقى كدة يا عز .. انت اللى اخترت الاسم لوحدك ..

امال عينى اللى طلعت معاها طول النهار دية كانت لية وازاى ؟؟؟

على العموم الناس بتهتف لى انا ... لاداعى للشكر .. بس هه

ثم ان طمطم تؤمر .. حبيبتى يا خواتى

TAMTAM said...

sa7 ya eZz
elbt b2mana tala3t 3inha m3aia

tslamily ya mrim :)

Anonymous said...

مبروك مبروك يا طمطم مبروك
يالا بقه مش تشمتى فينا الاعادىارغى براحتك بس بلاش سساسه انا مش بفهمها خاااااااالص
مبروك للمره الالف و واحد

TAMTAM said...

الله يبارك فيك
وبأذن الله حرغي براحتي
بس مش كنت كملت جميلك وقلت مين اللي بيتكلم :)

Anonymous said...

انا مش عارف ايه الفراغ اللى انتى فيه ده انتى مش وراكى ديزين ... يلا روحى اشتغلى

TAMTAM said...

mashy ya syclone
bs 3ala fkera hia nafs 7alat elfra3' ely 7'letak ted7'ol hna :p
wmersy ya syclone