May 12, 2010

ندوات في الاسكندرية

للمهتمين بالعمارة
غدا الخميس 13/5/2010 محاضرة " العمارة والأرض " الساعة الثانية ظهرًا بقاعة الأوديتوريوم بمكتبة الإسكندرية
ويوم السبت 15/5/2010 "جائزة الأغاخان للعمارة " الساعه العاشرة صباحا للساعه 5 مساء بمركز المؤتمرات

للمهتمين بالتنمية البشريه
يوم الجمعه 14/5/2010 الساعه الثانية والنصف ظهرا بقاعه لافي بالداون تاون .. محاضرة " حدد هدفك " للاستاذ محمد طه .. برعاية جمعيه حدد هدفك .. صناع الحياه بالاسكندرية

أشوفكم هناك ان شاء الله

----------------------------------

تحديث : تم تغير مكان ندوة حدد هدفك الى قاعه "سي لا في " بدلا من " لا في " فوجب التنويه

3 comments:

أنا - الريس said...

تكرم يا عم علي الروح الطيبة دي ..
قليل اللي بينصح بحاجة ليها لازمة
انا مليش في العمارة ..
بس بجد موقف نبيل منك ..
تكرم

رضوى رضوان said...

:)
تسلم على مرورك الطيب

بس انا عمة :)

أنا - الريس said...

أنا بعتذر يا عمه ..
:))
واعذريني لأني مدخلتش علي البروفيل الأول
ولك اجر نشر العلم
يا طمطم
انا مش عارف ده الاسم الحقيقي ولا لاء بس بنت خالي اسمها فاطمة وبيدلعوها يا طمطم

تسلمي