November 4, 2007

حالي النهاردة


11 comments:

الأستاذ said...

مين ده طيب؟
مش الراجل اللي قاعد ! لأ اللي حاطط البوست
تقريباً طمطم لأن لو السقا هيحط اللوجو المشهور بإسمه
على العموم
ونعم بالله
لكن حاولي تخرجي من حالتك سريعاً
تحياتي

ولــــــــــو said...

الله
كلام جميل جدا وصوره قمه ف التعبير وان كانت صادمه شويه
ماتزعليش وعلى فكره احب اطمنك ان ده وباء منتشر اليومين دول عشان تغيير الفصول
لو مش مصدقه اديها لفه على المدونات وانتي تتأكدي
انا بقى رديت علي البوست ده قبل ما اقراه
ابقي شرفيني ف المدونه وانتي تعرفي قصدي
تحياتي وخالص دعائي بزوال همك وحزنك

اسامة يس said...

جميله جدا الابيات تحمل معاني عميقة في النفس ..
وفي النهاية لابد لنا من ان نلجأ الى الله... نعم المولى ونعم النصير ...
ويارب يزيح عنك كل كرب...
دمت بكل ود..
خالص تحياتي

TAMTAM said...

الاستاذ
------
انا فكرت احط لوجو بس انا قلت الناس حتعرف بقى من اسمي اللي مكتوب اخر البوست جنب لينك التعليقات :))

انا خرجت خلاص عقبال الراجل اللي قاعد

TAMTAM said...

ولو
---
ازيك يا حاتم باشا

طمنتي يا ابني على نفسي
وانا اللي افتكرتني عيانة مثلا

حاجي يا حاتم متقلقش

TAMTAM said...

اسامة
-----
كويس ان الابيات عجبتك
والحمد لله على نعمه الاسلام

يكفيك تفكر في بقيت الناس عشان تقول الحمد لله احنا احسن من غيرنا كتير


شرفني زيارتك

السقا said...

يااااااااااا طمطم منه لله اللي كان السبب
قولوا يارب

TAMTAM said...

لأ يا محمد ماتدعيش عليه

براحته خالص :))

lOvElYgHoSt14 said...

والله يا طمطم لما تحزني اوي او تكوني حزينة اوي

قولي الحمدلله

لأن حزننا دة يعتبر ولا حاجة ع الي بيحصل حوالينا

فقولي الحمدلله

ويارب ايامك كلها تكون سعيدة وخلي عندك شوية تفاااائل وماتستسلميش للحزن بسهولة

تحياتي لكِ بالعطور الفرنسية

أخوكِ \\ كشكول

مدحت محمد said...

الابيات جميلة جدا ومؤثرة
بتمنالك
دوام السعادة والتوفيق
تحياتى

كاميليا بهاء الدين said...

ونعم بالله

سبحانه الذى يغير ولايتغير

كاميليا